FAQ

Wat is de actuele goud/zilver/platina prijs?

Wij houden de actuele goud-, zilver- en platinaprijs iedere dag bij in een overzichtelijke grafiek. Deze grafiek maken wij iedere dag voor u in orde op basis van de actuele waarde van edelmetaal. Bekijk hier de actuele goud-, zilver- en platinaprijs.

 

Repareert u sieraden?

Bij Potma Edelmetaal besteden wij zorgvuldige aandacht aan reparatie van uw sieraden. Wij hebben een eigen atelier waar alle reparaties plaatsvinden. Loop binnen in onze juwelierszaak aan de Papestraat in Den Haag of neem contact met ons op. Vraag naar de mogelijkheden voor een reparatie.

 

Repareert u horloges?

Potma is al jaren gespecialiseerd in de reparaties van horloges. In ons eigen atelier repareren wij dagelijks uurwerken. Wij zorgen ervoor dat uw horloge weer tikt als vanouds. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

 

Hoe lang duurt de reparatie?

Het hangt af van de staat, het merk en het materiaal van uw horloge of sieraad hoe lang de reparatietijd is. Bij het afgeven van uw horloge of sieraad, schatten wij in hoe lang het duurt voor deze weer bij u terecht is. Ook ligt het aan de drukte in het atelier, hoe snel wij uw horloge of sieraad kunnen repareren. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

 

Koopt u sieraden in?

Potma Edelmetaal koopt allerlei soorten sieraden in. Van oorbel tot armband en van ketting tot ring. U kunt sieraden zowel in set als los aan ons verkopen. Wij garanderen u altijd een goede prijs voor uw sieraden. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

 

Koopt u horloges in?

Potma is al jarenlang specialist in merkhorloges van verschillende gerenommeerde merkhuizen. Indien u een exclusief horloge heeft dat u graag wilt verkopen, kan dat bij Potma Edelmetaal. Wij taxeren nauwkeurig de waarde van uw horloge en bieden u een goede prijs aan.

 

Zijn de sieraden en horloges echt?

Potma garandeert echtheid van alle sieraden en horloges. Indien mogelijk leveren wij zelfs de originele aankoopfactuur en doos van het sieraad.

 

Heeft u een vast assortiment?

Bij Potma hebben wij geen vast assortiment. Ons assortiment is uniek. De inkoop fluctueert, waardoor wij altijd bijzondere stukken in onze collectie hebben. Om te bekijken welke bijzondere stukken dat zijn, gaat u naar de pagina van onze nieuwste aanwinsten. Als u artikelen in uw winkelmandje plaatst, bieden wij geen garantie dat ze nog voorradig zijn indien u nog geen betaling heeft gedaan. Mocht u een speciaal artikel willen reserveren, neem dan contact met ons op. Vermeld merk en serienummer voor een speciale reservering.

 

Via welke betaalwijzen kan ik betalen in de webshop?

In de webshop zijn verschillende betaalwijzen mogelijk. Selecteer bij het afrekenen een betaalwijze naar wens. Indien u uw aankoop bevestigt, ontvangt u een bevestigingsmail. Check uw spambox als deze mail niet in uw reguliere inbox verschijnt.

 

Biedt u garantie op mijn horloge?

Bij Potma Edelmetaal krijgt u te allen tijde 24 maanden garantie op uw horloge. Door nauwkeurige service van uw horloge, bieden wij 24 maanden garantie.

Neem voor specifieke vragen over uw sieraad of horloge contact met ons op. Vermeld het serienummer en het merk van uw aankoop.

 

Hoe retourneer ik mijn aankoop?

Binnen 7 dagen nadat het pakket bij u geleverd is, kunt u uw aankoop retourneren. Het product dient u zo compleet mogelijk te retourneren. Onder compleetheid vallen (indien geleverd) het originele aankoopbewijs en de verpakking van uw aankoop. Indien u uw aankoop wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar: info@potma-edelmetaal.nl.

 

Kan ik mijn aankoop omruilen?

Bij Potma bieden wij de mogelijkheid om uw aankoop om te ruilen voor een ander sieraad of horloge. Binnen 7 dagen na levering van uw aankoop, kunt u het omruilen.

 

Kan ik het volledige aankoopbedrag terugkrijgen?

Alleen indien u uw aankoop compleet retourneert, krijgt u het aankoopbedrag terug. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Uw aankoop is compleet als deze is voorzien van aankoopfactuur en alle bescheiden. Als uw retournering is verwerkt, ontvangt u uw geld retour binnen 14 dagen. De gelden zijn exclusief verzendkosten.

 

Wanneer heb ik recht op garantie?

Bij ieder merkhorloge geeft Potma u 24 maanden garantie. Mocht er binnen de garantietermijn een onderdeel kapot gaan, dan repareert Potma uw horloge. U heeft enkel recht op garantie indien u de aankoopfactuur aanbiedt. Op de aankoopfactuur staan het merk, serienummer, een omschrijving en de begindatum van de garantietermijn. Zonder geldige aankoopfactuur zijn de kosten voor reparatie in ons atelier voor uw eigen rekening. Potma geeft geen garantie op het glas van de horloges.

More on instagram

Als eerste onze nieuwste aanwinsten ontvangen?

Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief.